Ważne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Piaskach

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. związanych obecną sytuacją epidemiczną i decyzją rządu wprowadzającą dodatkowe ograniczenia, informujemy o istotnych zmianach, które jesteśmy zobowiązani wprowadzić w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Piaskach.


Urząd pracuje i realizuje wszystkie zadania z zakresu administracji samorządowej. Z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników, utrzymywane są ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców. Zalecamy przede wszystkim kontakt elektroniczny i telefoniczny.
Dokumenty można składać:
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miejskiego w Piaskach dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub poprzez strony: www.pz.gov.plwww.obywatel.gov.pl, w zależności od rodzaju sprawy. W tym celu należy posiadać konto na platformie ePUAP, profil zaufany albo certyfikat kwalifikowany.

Pomoc w tej sprawie można uzyskać, dzwoniąc pod nr tel.: 81 58 21 020 (sekretariat), 81 58 21 802 (Urząd Stanu Cywilnego);
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: um@piaski.pl – w przypadkach, gdy nie jest wymagany podpis;
- osobiście, na stanowisku obsługi przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Piaskach - tylko w przypadkach wyjątkowych, kiedy dokument nie mógł być złożony w ww. formach.


Na stronie: www.piaski.pl podane są numery telefonów do poszczególnych wydziałów urzędu. Zachęcamy do kontaktu. W zakładce: pliki do pobrania znajdują się aktualne druki.

Data publikacji: 2020-11-05, 13:27