OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) zwołuję L Sesję Rady Miejskiej na dzień 25 listopada 2022 r. (piątek) o godzinie 14:00, w sali obrad Urzędu Miejskiego w Piaskach.
Porządek obrad
L Sesji Rady Miejskiej w Piaskach 25 listopada 2022 roku
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołów z XLIX Sesji Rady Miejskiej w Piaskach.
4. Podjęcie uchwał:
1) Uchwała w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2022 r. (Projekt 1)
2) Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Piaski na rok 2022. (Projekt 2)
3) Uchwała w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Piaski na 2022 rok. (Projekt 3)
4) Uchwała w sprawie zmian uchwały budżetowej na rok 2021. (Projekt 4)
5) Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Piaski. (Projekt 5)
6) Uchwała w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Piaski z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023 (Projekt 6)
7) Uchwała w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu w Gminie Piaski (Projekt 7)
8) Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Piaski (Projekt 8)
5. Sprawozdanie Burmistrza z działań podejmowanych w okresie między sesjami.
6. Wolne wnioski i dyskusja.
7. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/Paweł Podgórski